SOFT SKILL ŠKOLENIA

Ciele kurzu
Manažérov môžeme chápať ako ľudí, ktorí zastávajú v organizácií určité organizačné úlohy. Ako byť nie len dobrým manažérom, ale aj lídrom pre svojich ľudí? Neexistuje presný návod ako na to, ale existujú techniky a zručnosti, ktoré nám v tom môžu jednoznačne pomôcť. Školenie je zamerané na rozvíjanie vašich líderských schopností a pochopenie rôznych typov ľudí ako nástroj na prácu s nimi. Ukážeme Vám, že Vaše vystupovanie k ľudom má väčšiu moc ako by ste si mysleli. Pozrieme sa na spôsoby motivácie, ale aj zásady rešpektujúcej kritiky, ktorá podporuje maximálne uvedomenie.

Obsahová náplň kurzu

  • Rozdiel medzi manažérom a lídrom – charakteristika, príklady lídrov
  • Budovanie vplyvu a autority lídra
  • Vplyv správania lídra na spolupracovníkov – pohľad na človeka ovplyvňujúci jeho správanie
  • Štýly vedenia – správanie vedúceho, klady a zápory
  • Výber vhodného štýlu vedenia
  • Motivácia a jej zdroje – spôsoby motivácie prepojené s potrebami kolegov
  • Spätná väzba – poskytnutie spätnej väzby ako prostriedku na zlepšenie
  • Riešenie modelových situácií s následným rozborom správania

Info:
Trvanie: 2 dni / Miesto: Firemné / Lektor: Miriama Brutovská / Termín: v príprave…. / Cena: na vyžiadanie

Ciele kurzu
Organizácia času patrí medzi základný nástroj k zvýšeniu efektivity. Správny time manažment je dôležitý na každej pozícií, v ktorej zamestnanec aspoň čiastočne rozhoduje. V školení sa zameriame na rôzne prostriedky na riadenie vlastného času a aj na to, čo nám v efektívnosti práce bráni. Len uvedomením sa nedostatkov sa môžeme zlepšovať. Účastníci si priamo na školení vypracujú akčný plán na zefektívnenie svojho pracovného času. Nie všetky úlohy by sme mali robiť my sami, a preto sa pozrieme aj na správne delegovanie na našich podriadených.

Obsahová náplň kurzu

  • Stanovovanie si efektívnych cieľov
  • Výkonnostná krivka, krivka rušenia, pílový efekt
  • Zlodeji času – charakteristika, vypracovanie vlastných zlodejov času
  • Tipy pre plánovanie času
  • Delegovanie – zásady, kontrola, delegovanie a rozvíjanie súčasne
  • Vypracovanie akčného plánu – SMART cieľ, zlodeji času, rozdelenie úloh

Info:
Trvanie: 1 deň / Miesto: Firemné / Lektor: Miriama Brutovská / Termín: v príprave…. / Cena: na vyžiadanie

Ciele kurzu
Školenie je zamerané na uvedomenie si a lepšie pochopenie procesov, ktoré nastávajú v teame a v priebehu jeho vývoja. Team je jednoznačne spôsob, ako dosahovať tie najlepšie výsledky. My sa pozrieme aj na to, ako motivovať ľudí pre spoločný cieľ. Účastníci sa oboznámia so zákonitosťami budovania dobrých pracovných vzťahov a základné zručnosti ako spoločne dosahovať ciele.


Obsahová náplň kurzu

  • Team vs skupina – uvedomenie si rozdielu
  • Proces vývoja teamu – rozdiel medzi úlohou a procesom, etapy vývoja a hierarchia skupinového uvedomovania
  • Tímové role – každý člen zastáva v teame určitú rolu, správne zostavenie teamu pre najlepšie výsledky
  • Zásady tímovej spolupráce – budovanie dôvery, zameranie sa na výsledky
  • Sebapoznávanie – silné a slabé stránky kolegov, otvorená komunikácia medzi kolegami, konštruktívna spätná väzba, pochopenie sa ako nástroj k predchádzaniu konfliktov
  • Simulačná hra – práca ako team, rozdelenie úloh, efektívna práca s časom, zameranie sa na fakty a dosiahnutie stanoveného cieľa

Info:
Trvanie: 2 dni / Miesto: Firemné / Lektor: Miriama Brutovská / Termín: v príprave…. / Cena: na vyžiadanie

Ciele kurzu
Školenie je zamerané na také praktické vedomosti a zručnosti, ktoré účastníkom umožnia efektívne prezentovať seba a svoju organizáciu vo vnútri firmy i smerom k zákazníkom a verejnosti. Pri trénovaní sa zameriame hlavne na správne stanovené ciele prezentácie, ako aj na techniky na ich dosiahnutie. V spätnej väzbe každý účastník dostane tipy, ako na skryté rezervy, ako aj na to, ako správne využiť a vyzdvihnúť to, v čom je dobrý.

Obsahová náplň kurzu

  • Logický postup pri príprave prezentácie – účel, ciele, štruktúra prezentácie.
  • Stratégia – demonštrovanie vhodnej stratégie prezentovania v závislosti od účelu prezentácie v modelovej situácií s vlastného pracovného prostredia.
  • Komunikácia prezentujúceho – rozoznávanie vhodných a nevhodných výrazových a jazykových prostriedkov pri prezentovaní, neverbálna komunikácia.
  • Presvedčivosť prezentácie – prvky ako zaujať, použitie emócií a faktov.
  • Argumentácia – argumentačné techniky v prezentácií.
  • Diskusia – spôsob ako správne moderovať diskusiu po prezentácií.
  • Zvládanie stresu – techniky na odbúranie a pracovanie so stresom. Zvládanie neočakávaných situácií počas prezentácie.
  • Praktický nácvik prezentácie s následnom spätnou väzbou.

Info:
Trvanie: 2 dni / Miesto: Firemné / Lektor: Miriama Brutovská / Termín: v príprave…. / Cena: na vyžiadanie

Ciele kurzu
Zámerom školenia je naučiť účastníkov zručnosti efektívnej a rešpektujúcej komunikácie v pracovnom prostredí. Účastníci budú mať možnosť prakticky si vyskúšať svoje komunikačné zručnosti na modelových situáciách a následne ich rozanalyzovať. Taktiež si rozoberieme pojem asertivita a jej uplatnenie v každodennej komunikácií.

Obsahová náplň kurzu

  • Proces komunikácie – uvedomenie si všetkých zložiek komunikácie a jej eventuálne príčiny nedorozumení
  • Verbálna komunikácia – prvky jasnej verbálnej komunikácie na pracovisku, zadávanie úloh, preferovaný štýl komunikácie podľa typu osobnosti
  • Otázky – spôsob kladenia otázok ako zdroj informácií
  • Aktívne počúvanie – sústredenie sa na prijatie informácií, čítanie neverbálneho prejavu odhaľujúceho často skryté významy
  • Neverbálna komunikácia – sila neverbálnej komunikácie, podpora svojho neverbálneho prejavu, čo všetko patrí do neverbálneho prenosu informácií
  • Asertivita – význam pojmu, využívanie asertivity pri riešení konfliktov, tlmenie napätých situácií, techniky asertívnej komunikácie, asertívne práva
  • Spätná väzba – zásady poskytovania spätnej väzby rešpektujúcim spôsobom a maximálnym uvedomením

Info:
Trvanie: 2 dni / Miesto: Firemné / Lektor: Miriama Brutovská / Termín: v príprave…. / Cena: na vyžiadanie